dissabte, 26 d’abril del 2008

"Què llegeixes?" per Sant Jordi



Sempre m'ha agradat viure la Diada de Sant Jordi a Barcelona, encara que hagis d'esquivar els guiris i les senyores fent cua per aconseguir una signatura d'en Monzó. Sempre m’ha agradat voltar pel centre de la capital, com fa tothom, badant de paradeta en paradeta al ritme de la gent, comprant llibres, la majoria d’ells mediàtics i que de ben segur trigaré a llegir-me.
Però el passat 23 d'Abril el vaig viure d’una manera una mica diferent. Vaig col·laborar, com la meitat de la classe de periodisme, en el Pla de Foment de la Lectura que ha engegat la Generalitat per tal d’impulsar l’hàbit de llegir. La nostra feina consistia en repartir entre els vianants dels carrers més cèntrics de la capital, uns punts de llibre ben curiosos i convidar-los a anar al Palau Moja, el nostre camp base. Un cop allà, la gent tenia l’oportunitat de registrar-se al portal web Què llegeixes.cat, un punt de trobada on poder parlar de llibres, autors, personatges. A més d’aquesta atracció principal, tothom que s’adreçava a Portaferrisa, núm. 1, també podia gaudir dels jocs (gratuïts!) que hi havia instal·lats. Una manera diferent de passar el Sant Jordi.

Per si us hi voleu engrescar, entreu al fòrum del Què llegeixes?

1 comentari:

Anònim ha dit...

Per al.lusió directa al veure'm al teu blog m'estreno en això de deixar comentaris! Encantada de compartir la diada amb tu! T'afegeixo a favoritos, el marionettes serà un blog de referència!

Andrea